Το παράρτημα της Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε. Πελοποννήσου (Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση) σε συνεργασία με την ομάδα το αγρόκτημα φυσικής καλλιέργειας Φοίφα, το “RE:THINK PROJECT”, τη στήριξη Δήμων του ν. Μεσσηνίας, Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων και την επιστημονική καθοδήγηση του Ελληνικού Γεωργικού Οργανισμού " ΔΗΜΗΤΡΑ" καλεί τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να συμμετέχουν στην περιβαλλοντική δράση: "Σχολεία με κήπο 3 - slow food", που θα υλοποιηθεί και θα εμπλουτιστεί με νέες ιδέες, για τρίτη χρονιά το 2014-2015. Στόχος είναι η δημιουργία της ομάδας εκπαιδευτικών-συντονιστών, που θα δημιουργήσουν παρέα με τους μαθητές και τους γονείς( προαιρετικά), κήπους στα σχολεία τους.
Ενημέρωση από τα Παραρτήματα
Τεύχος: 6 (51) - 2014
-
Το Παράρτημα Πελοποννήσου της Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε. συνέχισε τις δράσεις του σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς, σχολεία και φορείς, περιβαλλοντικές ομάδες και κινήσεις πολιτών.
Τεύχος: 4(49) - 2013
-
Την Τετάρτη 16 Οκτωβρίου το απόγευμα, αντιπροσωπεία της νέας Δ.Ε. του Παραρτήματος Αττικής της ΠΕΕΚΠΕ, επισκέφθηκε το Δ/ντή του Γραφείου του Υφυπουργού Παιδείας κύριο Κ. Γιαννόπουλο και συζήτησε μαζί του σχετικά με την ενίσχυση της Π.Ε. στα σχολεία καθώς και θεσμικά θέματα.
-
Αποτελέσματα της Εκλογοαπολογιστικής Συνέλευσης του Παραρτήματος Αττικής της ΠΕΕΚΠΕ που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013.
Τεύχος: 3 (48)
-
Το Παράρτημα Κεν. Μακεδονίας της ΠΕΕΚΠΕ, τον Απρίλιο του 2013, με μέλη και φίλους εκπαιδευτικούς της Ένωσης, πραγματοποίησαν επίσκεψη στον Νομό Έβρου και σε πόλεις της Αν. Θράκης (Κάραγατς και Αδριανούπολη), με τη συνεργασία και την υποστήριξη του Παραρτήματος Έβρου – Ροδόπης της ΠΕΕΚΠΕ.
Τεύχος: 1 (46)
-
Η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση παράρτημα Ν. Μαγνησίας, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Δια Βίου Μάθησης / Comenius – Συμπράξεις Comenius Regio, στο οποίο συμμετέχει, έλαβε μέρος ενεργά και με θετική αξιολόγηση (η οποία έγινε μετά το τελικό σεμινάριο στις 20/7/2012 μεταξύ των μελών και του Δ.Σ.) όσον αφορά τη επίτευξη των στόχων του προγράμματος.